عکس‌برداری از این دروازه‌بان ممنوع، حتی نگاه هم نکنید!



کد خبر: 1952131
30 جولای 1402 ساعت 19:01
10.2 هزار بازدید |

3نقطه نظر

مانوئل نویر دروازه بان مصدوم بایرن مونیخ روز گذشته در تمرینات این تیم تمرین کرد که عکاسان موفق به ثبت آن نشدند.

عکس گرفتن از این دروازه بان ممنوع است، حتی نگاه نکنید!

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ روز گذشته آخرین روز اردوی تابستانی خود را در دریاچه تاگرنز برگزار کرد. حدود 200 هوادار و تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان در این تمرین حضور داشتند.

اما به محض شروع تمرین بایرن مونیخ، خبرنگاران متوجه شدند که این جلسه غایب بزرگی داشته است: مانوئل نویر کمی بعد مشخص شد که دروازه بان و کاپیتان مصدوم بایرن به تنهایی در زمین دیگری در کنار زمین اصلی تمرین کرده است. اما خبرنگاران آلمانی با تعجب متوجه شدند که هر نوع عکاسی از تمرینات مانوئل نویر اکیدا ممنوع است!

۷ ماه از مصدومیت شدید مانوئل نویر و شکستگی استخوان پایش در حین اسکی می گذرد. رسانه های آلمانی علیرغم تلاش هایشان تنها از تمرین روز گذشته گزارش دادند که نویر به صورت انفرادی با میشائیل رشنر سرمربی دروازه بان های بایرن تمرین کرده است.

در ابتدای تمرین، زمانی که نویر از خط تماس خارج شد و وارد زمین تمرین اختصاصی مجموعه شد، قرار بود از مقابل خبرنگاران عبور کند، اما ماموران امنیتی مجموعه به خبرنگاران و عکاسان هشدار دادند که مانوئل نویر به هیچ وجه نمی خواهد از او عکس و فیلمبرداری شود.

1900352

روزنامه بیلد امروز در گزارشی مفصل به این ماجرا اشاره کرد که خبرنگارش راهی برای تماشای تمرین دروازه بان بایرن پیدا کرده است. اما او به دلیل درخواست مانوئل نویر از تمرین خود عکسی نگرفت. بر اساس این گزارش، نویر ابتدا به تمرین شیرجه پرداخت و سپس مقابل دستگاه پرتاب توپ ایستاد و واکنش های خود را تمرین کرد و سپس کمی استراحت کرد و با مربی خود صحبت کرد. خبرنگار بیلد در ادامه گزارش خود می گوید که پس از این قسمت دیگر شاهد تمرینات نویر نبوده زیرا نیروهای امنیتی اردوگاه آموزشی او را بیرون آورده بودند. ظاهرا نویر حتی نمی خواست کسی تمرین او را تماشا کند.

در ادامه عکس های دیگر بازیکنان بایرن مونیخ که در این تمرین حضور داشتند از جمله کیم مین جائه، خرید جدید باواریایی ها را مشاهده می کنید:

1900351
1900347
1900350
1900349