عربستان افکت: جرارد در سطح پپ و کلوپ!



کد پیام: 1950903
در 24 ژوئیه 1402 در 20:59
3.5 هزار بازدید |

1نظر

خرید استیون جرارد از الفتفق عربستان سعودی او را به یکی از گران ترین مربیان جهان تبدیل کرد و شاهد درآمد اسطوره لیورپول به اندازه پپ گواردیولا و یورگن کلوپ بود.

اثر سعودی: جرارد در سطح پپ و باشگاه!

به گزارش “ورزش سه”، استیون جرارد با امضای قرارداد جدید به یکی از پردرآمدترین مربیان جهان تبدیل شده و دستمزدی برابر با بزرگترین مربیان دنیای فوتبال دریافت می کند.

جرارد در روزهای اخیر به فوتبال اروپا پشت کرد و به باشگاه الافجم عربستان پیوست. گفته می شود او سالانه 17.5 میلیون یورو در این باشگاه درآمد دارد. برای مقایسه همین بس که اسطوره لیورپول در حین فوتبال دستمزد بسیار کمتر از این را پرداخت کرد.

دستمزد فعلی جرارد در این قرارداد بیش از سه برابر دستمزد تیم سابقش استون ویلا است. او کمتر از یک سال در استون ویلا دوام آورد و در اکتبر 2022 اخراج شد. اما او با قرارداد بزرگی که در شهر دمام عربستان سعودی امضا کرد، اکنون به چهارمین مربی پردرآمد جهان تبدیل شده است.

در حال حاضر فقط دیگو سیمئونه از اتلتیکو که پردرآمدترین مربی جهان است، پپ گواردیولا از منچسترسیتی و یورگن کلوپ از لیورپول بیشتر از استیون جرارد درآمد دارند. اینکه او در مدت کوتاهی مربیگری به سطح بزرگترین و با تجربه ترین مربیان جهان از نظر درآمد رسیده است، قابل توجه است و نشان دهنده تأثیر باشگاه های عربستانی در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. .

1898281

لیست پردرآمدترین مربیان دنیای فوتبال:
دیگو سیمئونه (اتلتیکو مادرید) – 35 میلیون یورو
پپ گواردیولا (منچستر سیتی) – 24 میلیون یورو
یورگن کلوپ (“لیورپول”) – 18 میلیون یورو
استیون جرارد (الطافاق) – 17.5 میلیون یورو
ماسیمیلیانو آلگری (یوونتوس) – 13 میلیون یورو
توماس توخل (بایرن مونیخ) – 13 میلیون یورو
مائوریسیو پوژتینو (بایرن مونیخ) – 12.5 میلیون یورو
کارلو آنچلوتی (رئال مادرید) – 11 میلیون یورو
اریک تنها (منچستریونایتد) – 10.5 میلیون یورو
سیمونه اینزاگی (اینتر) – 10 میلیون یورو

1898280